Od kilku już lat na rynek co i rusz wypływają coraz to nowsze modele telefonów komórkowych. Tzw. smartfony nie służą już tylko do dzwonienia i wysyłania wiadomości tekstowych, lecz zastępują nam laptopy. Ogrom dostępnych aplikacji sprawia, że często komórki są narzędziem naszej pracy. Z tego względu są niemal w ciągłym użytku. Niestety mimo zaawansowanej technologii nie odkryto jeszcze jak przedłużyć żywotność ich baterii. W wyniku tego niejednokrotnie dochodzi do sytuacji, że smartfony rozładowują się w ciągu jednego dnia, a nawet co kilka godzin. Szanujący się biznesmeni, którzy często dzień spędzają na spotkaniach poza biurem lub w podróży, nie mogą pozwolić sobie na sytuację utraty kontaktu. Właśnie dlatego najlepszym gadżetem firmy są power banki reklamowe.

Instrukcja obsługi

Tak samo jak telefony komórkowe, power banki są wyposażone w baterie litowo-jonowe lub litowo-polimerowe, lecz o zdecydowanie większej pojemności. Przeważnie liczą sobie one od 2000 do 20 000 miliamperogodzin (mAh). To aż kilka razy więcej niż bateria w smartfonie. Ładowanie power banków również odbywa się na tej samej zasadzie co w przypadku telefonów. Dzięki temu w dowolnym momencie, sytuacji i miejscu, bez dostępu do prądu możliwe jest ładowanie nie tylko komórki, ale także odtwarzaczy mp4, tabletów i aparatów.

Wybór reklamowego power banka

Jak w większości przypadków, tak i tym razem warto postawić na produkt wysokiej jakości, gdyż ma on pełnić rolę wizytówki firmy. Dobry bank energii powinien umożliwiać co najmniej trzykrotne ładowanie baterii smartfona do pełna. Nie bez znaczenie jest także materiał i kształt. Najbardziej wytrzymałe, trwałe power banki to te z metalu, aluminium i mocnego plastiku. Wreszcie kwestia grafiki – urządzenie powinno być spójne z marką, systemem identyfikacji wizualnej.

Więcej znajdziesz na stronie www.solsen.pl